Σοφό: "Όποιος περιπλανιέται, δεν έχει απαραίτητα, χαθεί!"

Τετάρτη 1 Μαΐου 2019

Anastasia Kalliontzi A - Λοιπόν παίδες, τα πράγματα έχουν ως εξής. 1

***

Λοιπόν παίδες, τα πράγματα έχουν ως εξής.
Οι τύποι του φεισμπουκ μου ανακοίνωσαν με τον γνωστό φασιστοειδη τρόπο ότι κάποιες αναρτήσεις μου δεν ταιριάζουν με τους όρους της κοινότητας γιατί έχουν λεει ρητορική μίσους. Η δεν ξέρουν Ελληνικά να διαβάσουν, η εξυπηρετούν άλλες σκοπιμότητες που εγώ προσωπικά τις έχω χεσμενες.
Με ξέρετε δέκα χρόνια. Δεν θα έρθει μια χούφτα αχρειδηδων να μου πει αν είμαι η δεν είμαι ελεφας. Ξέρω τι είμαι. Όπως θαρρώ ξέρετε και σεις. Εν παρρησία μιλούσα πάντα, με δημόσιο προφίλ. 
 Ο Νίκος ο Καλλιοντζης με έμαθε να έχω το θάρρος της γνώμης μου, Ο,τι και να γίνει. Η γη να γυρίσει ανάποδα.
Θα αφήσω αυτή την ανάρτηση ως τα μεσάνυχτα να Υπάρχει, για να μη νομίσετε ότι ξέχασα κανέναν η ότι ξαφνικά μετατράπηκα σε μαντάμ ντε Μπομπαντουρ.
Ο βιος μου δηλοι ότι μπορώ να ζήσω και χωρίς φεισμπουκ. Και θα εξακολουθησω να μιλάω για τον Χριστό οπου σταθώ και όπου βρεθώ.
Αυτά.
Σας ευχαριστώ για τα δέκα χρόνια της συμπόρευσης. Θα τα λέμε εκεί έξω. Εκεί, στην Ελευθερία.
Φιλω. Όλους. Έναν προς έναν.

***
ΣΤΗΡΙΞΗ ΦΙΛΩΝ (Μεγάλη υπόθεση, αυτό!) 1 (Έχω και 2, "δεν χωράνε", λέει! Και 3!)


***
  • Μαρία Πολυτάρχου Θα λυπηθώ πολύ αν κλείσεις τον λογαριασμό σου. Μου αρέσει να σε διαβάζω.
    5
  • Βασίλειος Μπακογιάννης Καλή ζωή άνευ φεισμπουκ.. Χριστός Ανέστη!!
  • Alida Rodaki Solaki Αναστασία μου για να γίνει κάτι τέτοιο πιστεύω ότι έφαγες πολλές αναφορές.
    1
    Απαντήστε...

  • Βασίλης Τσούμπας Ποιοί είναι οί όροι τής "κοινότητος";
    Μήν τούς κάνεις τήν χάρη...
    1
  • Βίκυ Τάσιου Είσαι από τους ανθρώπους που χαίρομαι όταν διαβάζω τις αναρτήσεις σου και ειλικρινά θα λυπηθώ πάρα πολύ αν κλείσεις το προφίλ σου λόγω κάποιων ηλιθίων.
    Σε εκτιμώ και σε σέβομαι ιδιαίτερα σαν άνθρωπο εστω και αν σε έχω συναντήσει μία φορά.
    Μην τους κάνεις τη χάρη.
    6
  • Mpekas Kostas Foto Κάποιους ενοχλείς
    1
  • Elena Kordella Αναστασακι μου δια βιου σε αποκλεισανε; η μονο για λιγο; μη φευγεις... οι αναρτησεις σου ζεσταινουν καρδιες
    7
  • Olga Vonikaki Full μην τυχον... μονο αυτο εχω να πω.... πας καλα??? θα αφησεις να τους περασει αυτους που σ εκαναν αναφορα???? να μην διαβαζουν.... αν δεν γουσταρουν...αντε μερες που ειναι!!!!!!!!!!!!!!
    4
  • π. Γεώργιος Κυριάκου Χριστός Ανέστη χρόνια πολλά και ευλογημένα!
  • Anna Ntemou Ποιες αναρτήσεις μωρέ που το είχες 1,5 μήνα κλειστό, θα μας τρελάνουν οι τύποι;;;; Και πότε είπες εσύ κάτι με μίσος;; Πάνε καλά;; Δε θέλω να αρχίσω βρισιδια μέρα που είναι! Μην το κλείσεις Αναστασία!!! Μην τους κάνεις τη χάρη.
    6
  • Stamatis A Tsevas Δεν θα πας πουθενά λέμε.. ήρθαν τα άγρια να διώξουν τα ημέρα...στο τέλος της ημέρας δες τον όγκο των φίλων που σε αγαπάνε.. και τα ξαναλέμε
    3
  • Εφη Ρήγα Αναφορές σε σένα; α καλά
  • Ειρηνη Καλμανιδου Ρε μην τους κάνεις τη χάρη! Αυτοί που κατηγορούν είναι οι χειρότεροι φασίστες! Μην αποφασίζεις εν βρασμώ.
    4
  • Nancy Yannopoulou Αναστασία Χρόνια Πολλά. Μην φύγεις γιατί είσαι από τους λίγους που αξίζει να διαβάζουμε στο φβ. Μην δίνεις σημασία σε μικροτητες
    6
  • Anastasia Serrou Μην τους κάνεις τη χάρη......εμάς μας αρέσεις!!!!
    Και σε αγαπάμε ρε παιδί μου😍
    Αστους να λένε, άστους να πουν, αυτοί δεν ξέρουν να αγαπούν.....😂
    3
  • Lefteris Athanasopoulos ΑΞΙΖΕΙΣ και αυτό αποδεικνύεται εκ του ότι ομολογείς ότι ο Νίκος ο Καλλιοντζής δηλαδή ο ΜΠΑΜΠΑΚΑΣ σου σε έμαθε.
    3
  • Αγγελική Μίμης Χριστός Ανέστη 🐣

    Πολλές ευχές για την ονομαστική σου εορτή αν και με λίγο καθυστέρηση 
    και ένα θα μας … λείψεις <3
    μακάρι να αναθεωρήσεις και να μας ζεσταίνεις την ψυχή με τις όμορφες αναρτήσεις σου! 

    φιλιά πολλά!
    1
  • Anastasia Kalliontzi A Παιδες, καταλάβατε τι έγινε? Οι μαλακες του φεισμπουκ μου έγραψαν, μόλις άνοιξα το προφίλ μετά από 48 μέρες, ότι κάτι αναρτήσεις μου προ τριών και τεσσάρων ετών, όλες Χριστιανικές εν τω μεταξύ, παραβιάζουν τους όρους της κοινότητας ως εχουσες ρητορική μίσους.
    Συγγνώμη αλλά δεν το καταπίνω. Συγγνώμη


    • Ειρηνη Καλμανιδου Anastasia Kalliontzi A το καταλάβαμε. Και τι θα κάνεις; θα σταματήσεις να μιλάς για τον Χριστό; αυτό θέλουν!
      6
    • Anna Ntemou Μην τους κάνεις τη χάρη λέμε....... Και ποιες αναρτήσεις ήταν αυτές για να έχουμε καλό ερώτημα;
      4
    • Dora Kourkoulou είναι απαγοητευτικό... γιατί έχω καταγγείλει κατά καιρούς αναρτήσεις που ήταν πραγματικά φασιστικές και προσβλητικές για την ανθρώπινη αξιοπρέπεια και το Facebook συστηματικά δεν κάνει τίποτα για αυτά... και βρήκαν τις δικές σου αναρτήσεις να χτυπήσουν Αναστασία μου; κατά καιρούς, αναρωτιέμαι αν πρέπει να φύγω και εγώ από το Facebook... το ερώτημα είναι σε ποιόν αφήνεις ένα βήμα στο δημόσιο λόγο όμως... μη το καταπιείς, πάλεψέ το
      4
    • Μαρίνα Ξένου Κασσιανού Απλως ειναι αγράμματοι !!! Φρονώ οτι δεν καταλαβαν ΓΡΙ απ' όσα γράφεις , ξενιζόμενοι από καποιους όρους καθαρευουσας ή γλώσσας ευαγγελίου και σε εκακαν την νεα Ιωαννα της Λωραίνης !!! Μηπως να μην ασχολείσαι καθολου με αυτους ;;
      4
    • Ειρηνη Καλμανιδου Μαρίνα το ίδιο το φατσοβιβλίο φταίει. Εξυπηρετεί συγκεκριμένες ομάδες.
    • Alexandros Georgoulis Λοιδορούμενοι εὐλογοῦμεν, διωκόμενοι ἀνεχόμεθα, βλασφημούμενοι παρακαλοῦμεν· Χριστός Ανέστη!!!
    • Αθανασια Τασσοπουλου μη τους κανεις την χαρη ..γραφε οτι θες ελευθερια λογου εχουμε ολοι .και ειδικα να μιλαμε για τον χριστιανισμο μας :(
    • μαρία καβε Anastasia Kalliontzi A τι ζητάς συγνώμη; Δεν θεωρώ ότι έχεις προσβάλλει κανέναν. Τώρα ο καθείς κρίνει. Φιλάκια πολλά!!
    • Σταματια Παπαδημητριου Anastasia Kalliontzi A ΟΧΙ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΠΙΕΙς ΞΕΡΟΥΜΕ ΟΙ ΑΛΗΘΕΙΕς ΠΟΝΑΝΕ
    • Athina Kelgiorgi Κάνε instagram Αναστασία μου κι εγώ μαζί σου
    • Sundy Iliadou Anastasia Kalliontzi A ο Χριστός μας είναι το κόκκινο πανί και αναμένουμε ακόμη χειρότερα !!!
      Άρχισε ήδη να ξεχωρίζει η ήρα από το σιτάρι ...
    Απαντήστε...

  • Μαργαρίτα Ξενικού Δεν το πιστεύω αυτό που διαβάζω... ρητορική μίσους τα γραφόμενά σου.. δεν πάνε καλά. Μην τυχόν και τους κάνεις τη χάρη και το κλείσεις. Τι θα κάνουμε χωρίς εσένα;
    6
  • Georgia Retetakou Για χάρη του δήθεν ρατσισμού και του δήθεν φασισμού πάνε να περιορίσουν την ελευθερία του λόγου.
    6
  • Matina Klagkou Εχουμε πηξει στους Αντιχριστους εδω μεσα κ δεν μπορουμε να μιλησουμε γαμω τα σπιτια σας!
    Σας εχει καβαλησει ο διαολος στο σβερκο κ θα την πληρωσουμε εμεις γαμω τον Αντιχριστο σας.
    Αι σιχτιρ κ εσεις κ οι μοντερνιες σας επιτελους.

    Αι σιχτιρ
    • Μαρία Μπακογιάννη Matina Klagkou αυτό. Καλύφθηκα. Και σιγά μην τους κάνει το χατήρι η Αναστασία..
      5
    • Matina Klagkou Ε οχι ρε φιλε εχει παραγινει το κακο δηλαδη τους ακουμε γελαμε με την παρτη τους που ειναι αλαζονες κ θλιβεροι τυποι αλλα καπου οπα γαμω το στανιο τους. Καπου οπα
      4
    • Μαρία Μπακογιάννη Matina Klagkou έχουμε καταντήσει το κανονικό να παρεξηγείται και το αντικανονικο, για να μην πω τίποτα χειρότερο, να κάνει κουμάντα..
      1
    • Matina Klagkou Παραληρουν ολη τη μεγαλη βδομαδα με χιουμορ της δεκαρας. Κ το πιο τραγικο απο ολα ειναι η αλαζονεια. Οταν δεν πιστευεις σε τιποτα περα απο τον κωλο σου εισαι αλαζονας. Εισαι εναα κοκκος αμμου μεσα στο συμπαν. Ποιος νομιζεις οτι εισαι; που ξερεια εσυ γαμω το σπιτι σου τι υπαρχει κ τι δεν υπαρχει;
      Αλαζονεια.
      Υβρις.

      Κ μετα την υβρη ερχεται η νεμεσις.
      ΠΑΝΤΑ
    Απαντήστε...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου